星期二, 5月 25, 2010

上海世博搏命遊(一)

我哋上上海嗰日係五月七號,個個都話,而家上去,唔怕逼死麼?日子我冇得揀啦,話說今次上上海,係多得伍卓賢先生套accapella劇「石堅」代表香港喺上海大劇院演出,仲要係第一個香港團體上去,我作為寫過幾隻字嘅參與者先有得猛車邊一齊去咋!幾威~ 關於個演出,不如留返最後先講,都係開咗世博呢個話題先!

好多人問,係咪真係好逼呢?我可以話,yes & no啦!邊個叫你係都要揀啲要排三個鐘嘅館入啫?大部份館都唔駛排隊架喎!講真,要排隊嗰啲多數係搵你笨,入過你就知~ 反而有啲偏門細館會有驚喜,你勢估唔到蒙古館有恐龍化石睇喎,呵呵呵!

又有人問,啲「大陸人」係咪好冇禮貌,好唔守秩序呢?唉,點講呢?文明呢家嘢,逼唔嚟嘅!唯有寄望佢哋見下呢啲大場面,吸收下人哋外國好嘅文化啦,不過我覺得都好忟水......我上大陸次數都唔算好少,一直都講唔出「大陸人」或「中國人」嘅問題喺邊,今次睇完石堅綵排同演出,加埋三日三夜世博大拚搏之後,我終於明晒喇!其實好簡單,就係目中無人之嘛,呢個雖然係一個重面子嘅民族,但係好奇怪地,佢哋又唔多理人感受,所以,插隊打尖一啲都唔會唔好意思,撞到人唔會say sorry,用手踭推開你都係咁話啦!自己唔蝕底最重要,你係外人,三九唔識七,我駛鬼理你!(題外話,其中有日同大帝去「松江大學」附近探朋友,我哋係咁講「鬆踭大學」,仲話唔怪得呢度啲人咁訓練有素~)我愈諗就愈覺呢個「目中無人論」值得深思,餘下三萬字,我交俾陶傑!

總之,去到呢個世界級嘅盛會,你會見到好多奇異嘅場面,分分鐘好睇過個展覽本身!舉個例,女廁三十幾格竟然只有兩格係坐廁,呢個睇怕已經係中國遷就「外國人」嘅極限!而最「先進」嘅自動沖水馬桶,你等極佢都唔沖喎,又懷疑佢壞,又懷疑係自己蠢唔識用,搞咗好耐,放棄,開門,先知原來個裝置係等你開咗門先沖水,撞鬼你!

不過呢,唔駛驚嘅,呢啲嘢,只係去到好笑嘅程度,唔恐怖嘅,呢個第一次喺「發展中國家」搞嘅世博,係可以一去嘅!


第一日入園,落雨加上揀咗個冷門入口,烏蠅都冇隻,good!但俾指示牌老點,我哋好心講返俾工作人員聽,以免他人受害,個工作人員死都唔肯行過去望,仲堅持話我哋睇錯 -_-"......準備過安檢,冇人排隊都要喺欄杆兜二十個圈,問工作人員可唔可以開放欄杆,佢話唔可以,中國好嘢!

如果想入中國館,就要朝早九點前喺園區入口排隊攞預約票,當日我哋八點鐘去排隊,順利攞到預約票;最新消息係七點去排都攞唔到,要第二朝六點再去排,平日喎。

做好東道主?Well,喺上海某歷史悠久嘅四星級飯店,櫃面員工竟然為咗double同twin room嘅定義同客人爭持......同志仍須努力。

~第一節完~