星期日, 6月 20, 2010

上海世博搏命遊(九)

行世博其中一種最大樂趣,就係勁掃細館,即係綜合展區嗰種,好集中,冇乜人去唔駛排隊,唔多嘢搞好快睇完,一個鐘可以掃八個館!觀眾亦可藉此認識下啲相對陌生嘅國家,例如神秘的中亞,呢啲地方,你唔係旅行家真係好難有機會去到。

細館唔等於唔好睇,就好似呢個吉爾吉斯館,啲手工人仔好吸引我,個個神情都好特別,啲衫又靚,樣子又有特色,唔似我哋平時見開嗰啲一式一樣嘅都市式潮爆傀儡公仔。細國雖然資源同財力唔夠大國多,唔可以好似中國咁將所有嘢放到最大size,咁就不妨將啲嘢縮細嚟睇囉,細都有細嘅好處......

每個國家每個民族,都唔希望有動亂......

希望國民可以齊齊整整,人與人之間和平共存......

但係當國家裡面出現矛盾同仇恨,應該點處理呢?

呢啲唔單止係領導層嘅視野同能力問題,亦一定係歷史嘅問題,必須正面面對,從根本去解決,拆開矛盾,消除怨氣......

神奇女俠嚟喇!吉爾吉斯謝安琪~

場館職員一邊當值,一邊整手工藝品賣。能夠活喺以手工藝維生嘅時空,感覺真係好幸福,我懷疑我前世(如果有)都係做呢啲嘢嘅。

一個公仔賣一百三十五蚊人仔,其實我都好想買,但目前已經擁有太多娃娃,都係好不負責任咁影張相算......物質,真係不能擁有太多~

我覺得呢個logo好有意思,舞者、獵人、牧畜、花草、飛鳥、野生動物同傳統圖案,驟眼看來就是一體,結合成完整而獨特嘅生活國度。希望吉爾吉斯騷亂早日平息,烏茲別克族人搵到安全嘅落腳地。


~第九節完~