星期五, 6月 18, 2010

上海世博搏命遊(八)

唔好意思,又隔咗咁耐~過去一星期又忙又病又要陪睇波,尋晚睇電視辯論又激氣,都係平心靜氣返返嚟講埋個世博先!最近有消息話,荷蘭館啲羊咩已經俾人整爛晒,唔係呀嘛?聽到真係幾心痛,好多人仲話諗住九月先去,到咗九月,啲嘢都唔知變成點......

喺我心目中,如果西班牙館排第二,第一位就係英國館。呢座蒲公英建築,我睇資料時已經覺得好勁,硬崩崩嘅建築物竟然可以變出如此柔軟嘅錯覺。未去世博之前,聞說有內地人話排幾個鐘頭入到去原來冇嘢睇,大呼搵笨,到自己親身睇過之後,再一次證明,凡事都要用自己嘅經驗去判斷,因為唔同人嘅角度真係會好唔同。

下午時分,好多人排隊,所以影下外觀先,夜晚臨閉館先入。外牆並冇標明英國館,但你睇到個米字就一定認得,而且個米字仲係由物質距離嘅明暗層次構成,加上成個館內外都冇任何大字,唔駛講咁多,呢啲咪叫高囉。

一入到去,嘩!俾數以萬計嘅種子包圍,有一種說不出嘅震撼。點講呢?係比喻、係生命,係從生命去睇生命,從生命去演化生命、培育生命。世博完結之後,呢啲種子棒會分發到中國大大小小嘅學校,係英國送俾中國嘅禮物。

呢個意象,我總係覺得好matrix。

有光、有形、有層次,單係視覺上已經好靚!

最奇妙嘅係,每一顆種子都有自己獨特嘅形態......


Better City, Better Life, 如果你用呢件installation交功課,低水準嘅老師會話你離題,仲會因為你唔寫解釋而扣分。

入夜,滿園萬紫千紅之間,英國館係最低調嘅一個,但又最引人入勝。佢可能係最慳電嘅一個館,acrylic種子棒嘅LED由內而外由外而內,幾乎係成個館嘅唯一光源。行出空地,坐一陣,感受一下寧靜,開始唔捨得走,呢個係設計旅程嘅一部份......咦,原來我哋睇緊星喎!

生命就如滿天繁星。

That's Sustainability.



(P.S. 按館內年青中國職員嘅說法:英國向來俾人「保守嘅印象」,所以呢次設計師要發揮英國人嘅「創意」......我哋問該職員,覺得呢個館設計如何,佢話:我覺得還是挺有創意的.......。講真,作為中國人,我實在冇辦法用保守嚟形容英國。咁中國幾時先整啲新嘢出嚟俾人睇,唔再玩四大發明同古代建築呢?)



~第八節完~