星期六, 5月 29, 2010

上海世博搏命遊(四)


「城市,讓生活更美好!」我第一次見呢句世博slogan,已經諗超~講乜Q呀!不過念著祖國仍停留於發展中國家嘅思維,而且又要將近年嘅「經濟發展」合理化,唯有表示理解同容忍。到出發前上氣象局查天氣,發現網站頂頭有句「氣象,讓世博更美好!」,真係連膽汁都嘔埋出嚟,喂,唔好咁樣侮辱中國文字好喎!

後來知道世博slogan原來係Better City, Better Life,即刻順氣好多!換句話說,中文版說法可以同英文版反向發展,你有你可持續發展,我有我大興土木,中文世界與英文世界河水不犯井水。

喺東方航空機上,著陸前,機組人員讀出一段歡迎遊客參觀世博嘅英文訊息,有朋友話聽到個空姐將Better City, Better Life講成「Bad City, Bad Life」,好誠實!好好笑咁話!不過我覺得其實佢只係輕音咗同某啲音發唔到,同好多國家口音類似,我哋講開廣東英文聽唔慣啫~

成個世博會都係搞visual,搞3D,panorama同變色LED,better city = newer technology,但又有啲流於無聊。加拿大Montreal館有條環保宣傳片係mechanical 3D,一格格升高,幾過癮,不過即係要用摩打,咪又用多啲電囉~

芬蘭館描述嘅未來城市畫面--芬蘭國寶Nokia為你留影,遊客樣貌會走入大屏幕裡面!

窮啲嘅國家又點呢?孟加拉館成個館基本上貼十幾張海報就算,另外賣下手工藝咁。我覺得貼海報呢招都ok,只要揀得好,足以令遊客了解國家文化,又夠環保!呢張「數碼孟加拉」,同得四幅牆嘅孟加拉館相映成趣,說明幻想係無限嘅!

約旦館主力sell死海,呢邊廂講死海水位逐年下降,嗰邊廂大賣死海鹽產品,仲可以即場享用死海泥facial服務 (當然係收費嘅)!

由中國俾錢起嘅非洲聯合館,好似一個廢置嘅商場,但勝在冷氣夠勁,適合歇腳。非洲國家冇咩好搞,都係賣下精品同非洲鼓咁。呢個檔口特別啲,有土著求偶MV睇,幾得意喎!但係我連個國家名都唔記得囉.......

丹麥某城市嘅案例館,展出多款功能單車!呢架係腳踏BB車,可以放兩個B,備有安全帶,仲有幾款不同設計!單車上路,才是王道!負責介紹嘅丹麥哥哥話我哋講high-level English,可想而知,佢每日serve啲咩人,有幾悶~ (按:唔係個個館都由該國派員當值,好多館都係中國人serve你,幾冇feel。有時又會有啲西人自命普通話好,服務殷勤,但係你一同佢講英文,竟然即刻變臉......)

古代的聚落,攝於土耳其館。個土耳其管理員話香港好貴,唔捨得去,叫我哋有時間一定要去土耳其睇下!

Better City, Better Life,你話,我哋到底喺度追求啲咩呢?喺龐大嘅世博會背後,又掩飾咗幾多嘢呢?


Future係咁?好驚呀我!!

(唔好意思,為咗畫面美觀,我cut走咗上面句中文)


~第四節完~