星期五, 6月 25, 2010

上海世博外傳--快捷酒店館

有人問我,世博期間難唔難book酒店呢?難就唔會難嘅,貴咗就一定。如果去中旅社問,平時三百幾蚊嘅準三星酒店會變成六百幾蚊,咁不如自己上網搵啦。今次演出,大會安排嘅四星級historical酒店,續住一晚要六百五十蚊人仔,完全唔符合我哋嘅經濟原則,所以我哋搬咗去徐家匯一間三百蚊一晚嘅快捷酒店。咦,好OK喎!

之前往嗰間四星,因為名氣大掛,服務一般,甚至竟然夠膽同客講double room即係兩張床(佢哋冇留到大床房俾客人),當agent走去同經理理論,即時大串大串上海話左右橫飛,嘈鬼死人!人哋話上海人講嘢似鬧人,我都係第一次見識。但嚟到呢間快捷酒店,就好似去咗另一個國家......點講呢?好似去咗台灣!服務員親切友善,感覺有文化,而且大堂空間好舒適,設計又周到(例如櫃台下面有一格俾你暫放手提袋),令人覺得集團老闆或分店老闆一定係有見識嘅人!

至於房間,係簡約嘅loft格調,光線充足,乾淨舒服。二百呎地方,因為一啲設計上嘅小心思而變得寬敞。沖涼房同廁所作L型安排,將兩個空間分開,而最過癮嘅係,中間玻璃門竟然係share嘅!

又係喎,沖涼同去廁所兩件事唔會一齊做,一度門就得啦,哈!

留意門嘅兩面手柄,都係按實際功能設計,配合人體工學!

洗手盤係開放式,紅色間隔牆同大鏡都增加咗室內空間感。

既然廁所都透明,沖涼房呢塊鹹濕玻璃又點少得呢?我唔知係咪大床房先有,如果唔係couple住點算?咁沖涼房都可以落簾嘅......除咗傳統花灑頭,呢度仲裝咗熱帶雨林花灑,冇浴缸都有另一番樂趣!

玄關,作用係分隔著鞋區同拖鞋區,同時分隔地面空間,感覺大啲;全身鏡同掛衣架嘅位置都係諗過嘅(咁細間房冇衣櫃啦) ~ 你睇我哋兩個人幾少行李!

真係幾透架!哈哈 ~ 睇唔到嘅睇唔到嘅......

臨離開時,都幾唔捨得呢間酒店!酒店有單車租都冇時間、冇力玩......下次啦~