星期三, 6月 02, 2010

上海世博搏命遊(六)

一大朝早嚟到歐洲區,超興奮!見到呢座丹麥館,除咗覺得佢白雪雪好靚之外,唔入到裡面,都唔知道呢舊嘢嘅設計有幾「高手」!

傳說中丹麥館有單車踩,果然成個館都鋪晒單車徑,但見啲單車泊晒喺度,都冇得玩嘅~ 我懷疑曾經試過俾人玩但發生混亂,純估。

係喎,條美人魚過咗嚟,就咁放喺度?咁大地方得呢舊嘢?

Zoom埋去影張相睇下先,又幾蕭殤咁喎......

沿住館內斜路一路行,你會不斷發現新角度,原來每一個角度都咁靚!(最近畫緊人體畫嘅我,更加對呢啲造型感興趣) 如果唔係條路咁設計,我都未必識得自發從不同角度睇一件人物雕塑~

除咗三百六十度環迴欣賞,條path仲會帶你從高角度睇!係喎,平時真係好少從呢個角度睇雕塑~ 自然陽光同水波嘅配合,更加係美妙絕倫!

館內呢張出奇不爾嘅「波浪長椅」,唔攰都要坐下!

由室內走到室外、由下而上又上而下都係同一條直路,成個館concept非常簡單(或非常不簡單)!丹麥館係其中一個俾到我perfect experience嘅館,亦係難得一個冇使用任何電子展示器材嘅館,反而會派一本關於丹麥嘅迷你書仔俾你返屋企慢慢睇,你又可以即場買丹麥曲奇食!簡約、精準、睿智、從感受出發、無多餘細節,北歐真係走在人類最前線!


~第六節完~