星期二, 6月 22, 2010

上海世博搏命遊(十)

好啦,講咗咁耐,講埋中國館。我哋好彩,開園第二星期入園,個個都以為開園初期會好多人而唔敢去,點知原來嗰時入園人數最少(每日十幾萬人次)。想入中國館,首先要九點開園前去到門口排隊攞預約券,我哋嗰日八點到,好彩攞到!聽講後來有人六七點去都攞唔到,即係話第二日要再排一次.......

拿穩預約券之後,當日可任何時間再去中國館排隊......係呀,都要排架!想慳時間,就要估計邊段時間最少人,例如一大早同夜晚都可能係最多人嘅時候!我哋三四點排,排咗半個鐘左右,算好快,入到中國館區,又可以再排過隊喇!(圖為清潔工人喺度清潔特長扶手電梯,民工代表是也~)

領導:哈哈哈哈!你睇,普天下都排住隊嚟睇我哋中國館!祖國真係偉大!

年青一代水準要高,要有型格,你睇呢兩個服務員似唔似登台?後面呢,就係下一個排隊位置--排隊搭電梯上展館(呢度又差唔多排半個鐘,我哋真係真係好好好好彩架喇!),電梯概念係扮一架火車,2046 feel,莫名其妙~

公安/守衛從高處監察:我哋對社會和諧好重要!

千辛萬苦入到館內,都未即時睇到清明上河圖動畫住架!所有人都要先睇一段片,段片講中國人民解放幾十年來點樣捱出新天地,邁向經濟起飛,故事係賣親情愛情好煽情嗰款......而幅巨型清明上河圖動畫呢,有啲人驚為天人,有啲人就極度不屑,我覺得其實ok嘅,之不過我記得睇麥兜時見過呢個concept囉......另外,同場都有清明上河圖真跡睇,但要企喺行人輸送帶離遠睇,即係每人只可以睇十秒左右,完全唔俾人深究,好嘢!

離開呢個廳,經過一大片變色LED area,唔知做乜,惟有自拍,哈!

長長嘅走廊,掛咗大量兒童畫,收集自國內各大小省市。睇到呢啲畫,第一個感覺係好勁,第二個反應係好驚,八歲人仔畫咁樣嘅畫,似係少年宮式特訓,加上嚴謹嘅西洋技法模仿而成,仲要張張都係咁上下質素囉。

記得藝術課miss先前向我哋介紹中國館,講到設計運用咗抖拱原理,我問佢:啲紅色陣係咪穿過整個結構?空間會否被分隔?中間駛唔駛開門?老師答唔到我,我惟有自己親身入去睇。入到去,當然發現抖拱只係外觀設計,裡面係通晒嘅。至於咁大嘅空間要嚟做乜?除咗放置巨型清明上河圖,仲有過山車你坐囉,真係遊樂場嗰啲呀,問你死未!

中國館最令我留戀嘅,係呢幕「日落世博」......

祖國呀祖國,你到底想點呢?我get唔到呀。



~第十節完~


P.S.1 日本館 -- 日本館係唯一一個我哋願意花一小時去排隊嘅館,期間要忍受隊中同胞些少無禮衝撞,而結果入到去,只係見到幾間大企業用一啲好唔型嘅手法sell幾件future product。成個流程裡面,我搵唔到我所認識嘅日本,展品九唔搭八,講解冗長沉悶(由中國人主持),仲要規定咗每部份二十分鐘,三部份加埋一個鐘(所以外面咪排長龍囉!) 而出奇嘅係,我哋睇到媽媽聲之餘,同胞們又似乎幾滿意,令我哋懷疑,會唔會係聰明嘅日本人,比西方國家更清楚中國人嘅口味呢?

P.S.2 日本館嘅presentation,如果喺香港發生,散場時一定全場媽聲四起,但呢個情況並無出現,眾人安靜離開,此為內地人比香港人有品嘅地方。(但入座超快,幾百個位三十秒坐滿,可入健力士大全。)

P.S.3 關於清唱劇《石堅》嘅演出,有啲嘢都好離奇,例如喺上海大劇院呢種一級演出場地,竟然會發生若干當地人員阻礙排演嘅情況,詳情唔多講,總之挑戰香港台前幕後嘅應變能力。而入場者身份都好離奇,例如有人喺演出期間拎蛋糕出嚟食,到底佢哋係咩人呢?佢哋睇完個劇又有咩意見呢?呢一切,同好多嘢一樣,已經掉入無底黑洞...... 上海記者問我哋覺得上海同香港相比如何,你叫我點樣講呢?我羨慕你哋地方大過香港囉,真心。