星期四, 6月 10, 2010

上海世博搏命遊(七)

唔好意思,行開咗幾日,完成咗2010年另一經典project"Cruising Mama"。嗰啲唔講住,返返世博先,係時候講下西班牙。話說我遊完世博,突然發現世界嘅中心係喺西班牙,我喺facebook一講完,即刻有人舉腳贊成,有人就R爆頭,西班牙喎,有冇咁厲害呀?咁你有冇睇上屆歐洲國家盃先?

喺世博,除咗西班牙館,我哋仲參觀咗三個西班牙城市嘅案例館,結果冇一個令我失望。呢幾張萬花筒,係攝自巴塞羅那館,鏡面反射嘅電光幻影加上on晒beat嘅音樂,睇到我哋如癡如醉......

一個城市嘅不同面貌,咁樣present,震撼何止十倍......
巴塞羅那館嘅設計,就係要你俾呢個多元化嘅城市重重包圍,喺pattern裡面重新發現各種美態,好artistic。話說回來,現代藝術雖然起源自巴黎,但係將之推到極致嘅,卻係西班牙人畢加索,仲有超現實畫家達利、古靈精怪建築師Gaudi等不計其數,西班牙人嘅冒險精神同衝勁,可以話係世界重要嘅動力!你睇皇馬同巴塞!......

我哋行埋個裝置睇咗好耐,有個中國職員過嚟,好好心咁同我哋講解:呢個裝置係利用鏡嘅反映......嘩,唔該晒,我夠知你阿媽係女人!我話,其實我係喺度研究緊啲鏡嘅角度,個中國職員接唔到嘴,就咁彈開咗。睇完成個館之後,我向個西班牙職員表示對呢個設計十分欣賞,亦確認我對個概念理解冇錯,而旁邊嘅中國女職員,就力sell我買杯西班牙紅酒,come on!我唔要消費呀!

你可以話,西班牙有嘅嘢,好多地方都有,但佢哋比我哋更識得把握同深化每一種美麗.....


而呢個就係西班牙館,座落高質素嘅歐洲區,外型依然非常突出。佢係由好多塊彎曲嘅草蓆砌成,呢種不規則形狀,演繹出一貫西班牙式豪邁;深深淺淺嘅鋪排,唔係art係咩?職員話,個設計師係女人嚟。

至於場內做乜?主題都係videos,用影像向你介紹西班牙。呢個廳特別之處,在於videos維度嘅使用,邊個話一定要平面,一定要3D,一定要panorama呢?諗多一步得唔得先?

西班牙館嘅旅程以呢個機械巨B作結,寓意未來生命唔駛多講。好多人對住個巨B拍手,西班牙職員話,因為德國館有聲控機械人,一眾中國同胞就以為呢個都係,起勢拍手。喂!同胞們,呢個機械巨B嘅精髓,係在於細緻嘅表情變化喎!

呢啲唔喊唔笑嘅樣,中國館一定唔俾~

喺西班牙館,我真係睇到盼望喎!



~第七節完~