星期四, 6月 10, 2010

上海世博搏命遊(七)

唔好意思,行開咗幾日,完成咗2010年另一經典project"Cruising Mama"。嗰啲唔講住,返返世博先,係時候講下西班牙。話說我遊完世博,突然發現世界嘅中心係喺西班牙,我喺facebook一講完,即刻有人舉腳贊成,有人就R爆頭,西班牙喎,有冇咁厲害呀?咁你有冇睇上屆歐洲國家盃先?

喺世博,除咗西班牙館,我哋仲參觀咗三個西班牙城市嘅案例館,結果冇一個令我失望。呢幾張萬花筒,係攝自巴塞羅那館,鏡面反射嘅電光幻影加上on晒beat嘅音樂,睇到我哋如癡如醉......

一個城市嘅不同面貌,咁樣present,震撼何止十倍......
巴塞羅那館嘅設計,就係要你俾呢個多元化嘅城市重重包圍,喺pattern裡面重新發現各種美態,好artistic。話說回來,現代藝術雖然起源自巴黎,但係將之推到極致嘅,卻係西班牙人畢加索,仲有超現實畫家達利、古靈精怪建築師Gaudi等不計其數,西班牙人嘅冒險精神同衝勁,可以話係世界重要嘅動力!你睇皇馬同巴塞!......

我哋行埋個裝置睇咗好耐,有個中國職員過嚟,好好心咁同我哋講解:呢個裝置係利用鏡嘅反映......嘩,唔該晒,我夠知你阿媽係女人!我話,其實我係喺度研究緊啲鏡嘅角度,個中國職員接唔到嘴,就咁彈開咗。睇完成個館之後,我向個西班牙職員表示對呢個設計十分欣賞,亦確認我對個概念理解冇錯,而旁邊嘅中國女職員,就力sell我買杯西班牙紅酒,come on!我唔要消費呀!

你可以話,西班牙有嘅嘢,好多地方都有,但佢哋比我哋更識得把握同深化每一種美麗.....


而呢個就係西班牙館,座落高質素嘅歐洲區,外型依然非常突出。佢係由好多塊彎曲嘅草蓆砌成,呢種不規則形狀,演繹出一貫西班牙式豪邁;深深淺淺嘅鋪排,唔係art係咩?職員話,個設計師係女人嚟。

至於場內做乜?主題都係videos,用影像向你介紹西班牙。呢個廳特別之處,在於videos維度嘅使用,邊個話一定要平面,一定要3D,一定要panorama呢?諗多一步得唔得先?

西班牙館嘅旅程以呢個機械巨B作結,寓意未來生命唔駛多講。好多人對住個巨B拍手,西班牙職員話,因為德國館有聲控機械人,一眾中國同胞就以為呢個都係,起勢拍手。喂!同胞們,呢個機械巨B嘅精髓,係在於細緻嘅表情變化喎!

呢啲唔喊唔笑嘅樣,中國館一定唔俾~

喺西班牙館,我真係睇到盼望喎!



~第七節完~

17 則留言:

  1. 呢度冇counter,睇完唔該留個言丫,等我知道反應~

    回覆刪除
  2. It was a short, easy to digest and interesting look at the Spain's Showroom. Thank you. -behindvfx

    回覆刪除
  3. 嗰塊鏡我諗我一定想駐足睇廿幾三十分鐘唔走,期間唔知會有幾多工作人員過嚟搵我呢?

    巨B真係好吸引人。尤其尾二幅,好似望住一班係唔係都攞住部cam影影影嘅蟻民,「你哋做緊乜呀?」

    回覆刪除
  4. 好像西班牙式passion是英語世界沒有的,他們似乎比北面歐洲人敢愛敢恨,但缺乏了點兒冷靜腦袋(籠統到唔籠統的觀察)
    http://www.0300tv.com/
    有很多西班牙建築的video,有空可以看看

    回覆刪除
  5. 世界嘅中心係喺西班牙?? << 仲係未明...

    消費,就係中國人嘅存在目的!!

    回覆刪除
  6. jellyfish11/6/10 00:11

    "世界嘅中心係喺西班牙"...? haha i'm among those who "R爆頭"~
    there'r a no. of countries that i like better in various aspects~

    回覆刪除
  7. 我系电视体到spain d发电风车建在海上,那你学5学spanish姐.我教你啦,哈. btw, 我等体日本馆

    回覆刪除
  8. 狼少年可唔可以唔好再匿名呢?
    btw, 日本館係出事館之一, 本來冇打算提, 遲啲我講下點出事法.

    回覆刪除
  9. spain...as center of civilisation
    i'm still not convinced XD

    回覆刪除
  10. 巨B好靚仔,
    如果我入到呢個館一定賴死唔走

    回覆刪除
  11. 好贊成"呢啲唔喊唔笑嘅樣,中國館一定唔俾" 這一句 一些國家如中國和北韓 都不會允許臉上有太多的感情流露 例如在國內的歌唱比賽 主辦單位都被要求不要播出參賽者真情流露的樣子 最好個個都好像機械人一樣 有類似的表情
    另外 棄用了"DORAEMON" 的稱呼 請繼續多多指教...

    回覆刪除
  12. 5笑5喊太深了,对于中共来讲

    回覆刪除
  13. 今年幾時搞你個party
    btw
    睇世博唔放1個星期假應該都行唔哂

    回覆刪除
  14. 個B 唔喊唔笑個樣, 係因為見住我國人民, 唔知好嬲定好笑.
    盼望個様似無奈多D.

    回覆刪除
  15. 回小乾坤刀: party...今年睇怕未必搞啦

    忙咗兩個星期, 病咗一個星期, 我會盡快完成埋世博呢個topic!

    btw, 唔知點解投票嘅application出現error...

    同埋呢個blog似乎始終public唔到...頭痛~

    回覆刪除
  16. 呢個blog 係public, 我冇login 都睇到.

    回覆刪除
  17. 但問題係似乎唔易SEARCH到

    回覆刪除