星期三, 5月 26, 2010

上海世博搏命遊(二)

睇展館之前,不如同大家先進入園區了解下環境!呢日落雨兼D、E區少人,義工們爭取機會刨地圖~ 又係嘅,嗰時先開園幾日,應該未熟晒~ 呢啲年輕志願者OK架!態度親切有禮,我哋問過幾次嘢,都冇話點錯你!

呢段溫馨提示,可以列入中國特產~

叔叔頂帽寫住「文明觀博」,咦,statement,fashion嘢喎!

園內穿梭巴士,電池車嚟,最盞鬼係一埋站就叉電!咪住先,呢類電車,我有冇喺第二度見過呢?真係唔記得咗!

搶搭巴士嘅真實情況......唔,我都係行路算......

呢架電池車,靜英英架,不過太靜都有危險,路人察覺唔到~ 聽講有人建議要加返噪音......

下沉式廣場呢個詞實在太驚嚇,你唔好話俾我聽係從英文譯返嚟呀!

超乎常識題:呢句Paradise for People,喺邊個國家展館呢?請回答!

奇景圖:《中國人在黑山》


~第二節完~

17 則留言:

  1. 西崎子民 - Henry 報到 :)

    回覆刪除
  2. 北韓館!真諷刺

    回覆刪除
  3. 搶搭巴士嘅真實情況 << 同廿年前一樣, 荒死執輸.... 或許因為人太多, 資源相對少, 制度又未完善, 以致打尖插隊歷久不衰!!

    靜英英嘅電池車 << 日本果邊有建議, 要電池車裝返個車外Speaker播啲引擎聲...

    回覆刪除
  4. haha, sorry! 我只不過係懶風趣姐!係北韓館, 已經有人估到了, 但又似乎太正路...話明超乎常識wor

    回覆刪除
  5. 用paradise for people嚟形容北韓,仲唔超乎常識?

    不過呢,我成日都同自己講,香港人往往都係五十步笑百步,唔好歧視人哋,仲要勤於檢討自己。有啲性格可能同民族性有關,同歷史有關,有時同香港人相處,都會見到「有口話人冇口話自己」嘅情況架!

    其實關於世博,你哋會對我邊啲相有興趣呢?傳媒都報導咗咁耐......

    回覆刪除
  6. 我聽過一個說法,好刻薄,但不妨share下......
    有人話,而家存活嘅中國人,都係文革時期搶嘢食搶贏嘅一群及其後裔,唔搶嗰啲已經一早餓死晒!
    呢個當然係帶有偏見嘅笑話,不過呢,呢個理論,從遺傳角度似乎成立喎~

    其實喺另一啲情況下,大陸人都有比香港人有品嘅時候,過幾期再講!

    回覆刪除
  7. 西崎子民,紅魔鬼仔仔報到,期待西崎小姐和我們分享更多,交流更多

    回覆刪除
  8. Jessie , 中國同胞們久經訓練先會上到咁迫既車架..@@ 所以你擇行路係明知之選,不過而家香港都會經常見到類似既情況出現~(旅遊區最多 !)

    回覆刪除
  9. 其實 文革時期唔搶GE人都唔係死哂 不過就算唔死都去哂其他地方
    香港係其中GE 避難所... 不過時移世易 現在好多人見中國起飛 好多移民又番去國內發展 真係有D 風水輪流轉GE 感覺...

    回覆刪除
  10. Jellyfish26/5/10 23:24

    Hello Jessie! 西崎子民 - Jellyfish 報到~
    I like your 西崎小姐一日一句 very much! Will you keep it on?

    回覆刪除
  11. I think we're lucky to have lived in a prosperous and peaceful city for quite some time... So we've moved onto the higher end of the 'pyramid' - seeking self actualization and so on...

    If one just live their way off from poverty/turbulence, they goal could still be satisfying the basic needs and being alert to fight for themselves at every moment.

    回覆刪除
  12. 回jellyfish:繼續西崎小姐一日一句...唔,既然有支持者,都可以考慮,只不過西崎小姐喺我心目中已經成為舊事了~

    回覆刪除
  13. If one just live their way off from poverty/turbulence, they goal could still be satisfying the basic needs and being alert to fight for themselves at every moment.

    同意的,不過我覺得中國係一個好特別嘅個案,近百年嘅社會變遷,產生咗不同程度嘅文化同道德畸形,然而,二千年嘅權力結構,又好似從來冇變...人哋話性格影響命運,我最近想到嘅係地理影響國情!

    回覆刪除
  14. 我近日在我的朋友(在大陸工作)口中:
    排隊坐公車或買票
    香港或其他國家,會從尾有秩序排上。
    而同袍就有情序一字排開個個都是隊頭排隊。
    大家笑到…

    回覆刪除
  15. 大陸同胞是由細到大去訓練上頭位的, 响今大的國家如果吾去爭, 結果係死路一條。

    回覆刪除
  16. 不同意, 像中國大的國家不止一個, 人類生來是要合作而不是競爭的, 如果中國人學懂合作, 發展豈止如此~

    回覆刪除