星期一, 1月 10, 2011

人性化的城市:哥本哈根 (七)

北歐設計,簡約流麗,深黯照明就是一切。哥本哈根連地鐵站的設計也比香港的酒店出色,到底這些人是吃甚麼大的?

鬼咩,人哋一百幾十年前啲傢俬已經咁嘅樣架喇!

小朋友返學坐呢啲桌椅,自然學識咩叫曲線、梯型、三維空間、economical、thinking out of the box......萬一阿sir講書悶,都可以望下張櫈,思考下呢啲形狀係點決定嘅。

是水造的櫈,還是櫈造的噴泉?A game of lines, shapes and colour.

這條梯,細看之下原來也是一張櫈,工作久了可以坐下休息,這個太容易想到也太容易miss out了!
(其實劉曉波獲諾貝爾和平獎那天很想用這些櫈照片,不過還是覺得太作狀所以沒有用。)

扮膠樽的玻璃樽,與一眾扮玻璃樽的膠樽抗衡。

這種紙燈罩隨處可見,最好笑的是有酒吧客人不小心把燈罩撞散了,員工要將它重新砌好,他們應該駕輕就熟?

三角米缸有咩point?仲要係inverted pyramid shape。型係一件事,你有冇諗過,對稱簡單幾何圖形之中,三角形邊長同面積比例最大,即係話同一時間可以容納最多人"打邊爐"。至於其他優點,請自己欣賞。

丹麥紙幣上印的是現代建築...

...與古代圖案,一切都是關乎外觀與功能。

啤酒錢贊助的新嘉士伯美術館內,羅丹的雕塑被配以現代都市影像,裝置的重點是那班由老師帶來學習的小學生,有了他們,作品才真正完成。然後我想起上月於香港的公共圖書館坐地找書被斥,花了二十分鐘寫意見表給館長反映一個輕鬆閱讀氣氛的重要性,其後獲得一個沒有血肉的官方email回覆。

Danish Design Center內有一角專門收集遊客對"創作責任"的看法,留言會製成海報供遊客免費索取。

大帝留字:
As a drummer/music fans, I'm responsible for searching interesting groove.

遮匙留字:
As a lyrics writer, I'm responsible for the soul of the young generations.

4 則留言:

  1. 那邊d銀紙是不是全部都甘新靜,其實各地銀紙真系看到好多野

    回覆刪除
  2. 係咪全部咁新淨就唔知,銀行唱返嚟呢啲係咁,跟住一開始駛啲錢,找返嚟的大部份都係硬幣了。我諗佢哋啲紙幣都應該新淨嘅,印象中見過最殘嘅都係人民幣,可能因為我多數去歐洲,亦可能因為人民幣紙幣面額細,其實點解唔用硬幣呢?

    回覆刪除
  3. 可能因為北歐有一半時間係天黑,對照明比較講究!!

    回覆刪除
  4. 遮匙: 我有個問題關於您填的詞,可否在此一問?

    回覆刪除