星期一, 5月 31, 2010

上海世博搏命遊(五)

遊世博,唔係講緊要睇幾多國寶,幾多尖端科技,而係講緊點樣去感受一個國家!

從火山爆發感受冰島

從Tango感受阿根廷

從天寒地凍嘅印象感受挪威

從IKEA式陳設感受瑞典

從一本百科全書感受孟加拉

從現代藝術感受越南

從觀念感受尼泊爾

從成身白雪雪嘅男人感受阿聯酋

從重視嘅一個字,感受一個國家

另外,地圖上科威特館該存在嘅位置,只有一座冇任何裝飾嘅臨時建築,科威特消失咗!!!

世博值得去,因為呢個係真正嘅世界之窗。

9 則留言:

  1. Love the concept of Slovenia =]

    回覆刪除
  2. 呢篇反應冷淡啲喎, 關於世博, 你哋想睇啲乜呢?

    又或者有話題都可以傾~

    我仲未知點樣令呢個blog喺search engine search到, 有冇辦法呢?

    講影響力, 而家都係微博勁, 但我仲未諗到點用.

    回覆刪除
  3. DORAEMON1/6/10 20:04

    聽聞世博各國館有唔同的文化演出 例如昆劇等... 如果係GE不如講下... 另外 今次世博有冇認識到D新朋友 都可以講下...

    回覆刪除
  4. 館內嘅演出,多數係一啲小型嘅民俗表演, 如舞蹈之類, 有啲就開開心心與民同樂一齊跳, 我睇到嘅就唔算好特別, 但勝在多姿多采, 為爭取時間入睇啲館, 呢啲都唔會睇太耐.

    世博唯一有交換contact嘅朋友就係丹麥某城市案例館個單車哥哥囉, 最搞笑係佢叫我哋教佢講廣東話, 佢一學就識. 另外, 入完冰島館, 大帝用冰島文同個職員講多謝, 嚇鬼死佢. 識得呢句都係全靠Bjork咋.

    回覆刪除
  5. if you could visit one country tmr, which will it be?

    回覆刪除
  6. sorry i'll have another trip the day after tomorrow...let me answer you next month.

    回覆刪除
  7. your travel-frequenty is really high woh....

    仲要next month 先 reply...哈

    回覆刪除
  8. don't treat it as travelling, treat it as projects. the last project was performance tour, the next project is cruising mama.

    回覆刪除