星期三, 7月 28, 2010

2010分享會(生日會)感想

有參加7月27號晚分享會嘅朋友,不如喺度打下感想啦!

9 則留言:

  1. 其實最主要係可以聽到唔同的人對同一個話題的不同睇法。有理性、有偏執、有玩野、有認真。真係有好多野可以袋到落袋。多聽其它人的睇法,某程度上都會對自己點諗有影響。強烈建議定期(一兩個月一次)舉辦XD

    回覆刪除
  2. 在舒適的氣氛下去傾一些不同的話題,是幾開心的事,至少面對面見面及對話,那種互動性是非文字可以形容.....可能分享會之前,自己的思路有所迷糊;但分享會後,自己的思路可能會清晰,甚至有所方向......
    所以,如果每一兩個月定期搞一次的話,至少每一兩個月都有d野塞落袋,應該幾有意思.....

    回覆刪除
  3. 能量火車29/7/10 19:26

    我想問是否只有游小姐的良朋摯親才可以參加這些聚會...

    回覆刪除
  4. 實情咁嘅,往年嘅生日會都係公開,不過自從冇做電台之後,心態上覺得無謂搞"fans聚會",所以"private"少少,只同"舊朋友"搞"分享會"~ 其實都唔係完全唔公開,不過"舊朋友"之間有facebook連繫,所以"新朋友"未必知. 下次預埋你啦!

    回覆刪除
  5. 講左咁耐我都唔係好明你哋分享左D咩。。。
    我下次返來又要“分享” >.<
    哈 哈

    回覆刪除
  6. 唉!有d想去,但一諗到完全control唔到放工時間,無奈見到invitation都要放棄!!

    回覆刪除
  7. 我哋傾到成十二點喎~

    回覆刪除
  8. 咁下次一定要預埋我呀,,,我都好想去呀

    回覆刪除