星期日, 7月 25, 2010

點解叫咗凍飲少冰都係咁多冰?

小事拆大之001:媽媽都有告訴你,喝太冰的飲料對身體不好,所以我最近每次叫凍飲都會講明「少冰」,但很多時端來的仍是大半杯冰,為甚麼會這樣的呢?我肯定我已表達得十分清楚,而且也確定伙計有將我的要求記下,請提供任何你想得出的答案!

(終極目標是將一切怪事連繫到社會深層矛盾,歡迎無限上鋼)

此文轉載自微博

13 則留言:

  1. because no one have the time to look at the orders
    they just see '凍oT' and then immediately make it, but ignoring the '少冰' down there
    有一次叫左杯凍檸茶少冰但turn out少冰果杯仲多冰過普通果杯...

    回覆刪除
  2. 如果係咖啡同奶茶
    因為要用熱水沖完加冰先會變凍
    所以叫少冰都唔會少得去邊

    不過如果係凍檸茶的話…
    只可以話,如果唔叫少冰就全杯都係冰
    叫少冰咪大半杯冰囉…

    回覆刪除
  3. 我覺得大家都冇約定俗成少冰的CONCEPT 可能大家被訓練時都只知道一杯飲品要加幾多材料 但當聽到要少冰時 大家沒有一套標準 每個人對少的理解都不同 所有少一粒冰又是少 少一半又是少...這令我想起中式餐廳和快餐店的分別 後者有一套規則前者沒有...

    回覆刪除
  4. 周慕雲mill27/7/10 21:15

    走冰才是皇道~~~

    回覆刪除
  5. 因為水吧部茶機用滾水,唔落多D冰驚唔凍,唔凍D客會投訴,投訴杯野會打回頭,打回頭要再整過

    (3個月侍應暑假工)

    回覆刪除
  6. 水吧師傅有自己的堅持; 一係熱, 一係凍, 冇得少冰!!
    一日到黑都係車輪手整飲品, 好難記得 3號枱少冰, 4號枱少甜...
    而且通常都係幾杯一齊沖, 記得數量就忘記份量....
    點解 "一日到黑都係車輪手", 唔夠人囉, 老闆話人工貴囉; 有錢都交租先喇.....

    回覆刪除
  7. 似乎呢邊回應水平高啲...

    其實我有好多答案, 不過要答兩次好攰, 得閒再講~

    回覆刪除
  8. 因為冰就係水,水就係冰
    少冰O者係多水,多冰就係少水

    回覆刪除
  9. 我試過…叫了「少冰」,他的確是聽了,給我整杯都是大量的「小冰」,沒有給我半點「大冰」。

    回覆刪除
  10. 人手唔夠係問題, 理解唔到別人要求係問題, 怕客人投訴係問題(通常怕熱嘅人比怕凍嘅人更大聲投訴), 溝通甩甩漏漏係問題, 做嘢唔細心唔用腦係問題, 冇諗客人點解叫少冰係問題, 做嘢滑晒牙係問題, 個腦process唔到"例外"係問題, 概念兩極化沒有中間係問題, 總之全部都係香港嘅問題!

    總結:香港人夏天飲嘢,要成杯冰先叫正常,係我麻煩,係我嘅錯!哈哈~

    回覆刪除
  11. 總之全部都係香港嘅問題! << 香港比從前有更多問題;

    最大問題係大部份人都唔覺得係問題果吓先係問題!!
    而 因為大眾唔覺得係問題, 所以睇得出有問題果班人反而成為大眾眼中的問題!!

    回覆刪除
  12. uncle chui, you bingo for this prize~

    回覆刪除
  13. 我媽咪都話飲野唔好飲咁甜,係咁架,,我成日去到餐廳
    叫佢少甜,,都係好甜架......

    回覆刪除