星期日, 11月 28, 2010

5 days in Copenhagen

剛去了丹麥回來,也順便看看瑞典。

我會在此寫遊記的,請等我先把手頭上的工作做完!

想分享的所見所聞太多,
我又太容易把瞬間的衝擊忘掉,
如果仍然有西崎遊記或你那邊幾點就好了~ :)

8 則留言:

  1. Darling有冇考慮過去雄濤廣播重開西崎公園?

    回覆刪除
  2. 等你d相啊喂~~XDDD

    回覆刪除
  3. 可能要等到weekend...
    Denmark係一個成日陰天嘅地方, 有時又落住雨, 所以影相唔多.

    Shan: 我諗Denmark可能暖過Belgium少少, 我去時基本上都0度以上, 雖然到埗時同離開時都突然落起大雪~

    刀仔: 今日唔知聽日事, 一切隨緣~

    回覆刪除
  4. the winter has come very early this year

    this week, entire week under 0 degree...

    did u like the snow?
    (i only like it if i don't have to work that day, haha)

    回覆刪除
  5. 等左你update好耐好耐啦!

    回覆刪除
  6. shan:下雪很美, 尤其落在屋頂上, 那幾天哥本哈根不太冷, 有時雪一落地就融了. 以前去過其他下雪的地方, 路上積雪久了就會變髒, 而且路也變得很滑, 這方面當然不喜歡. 上機那晚下起大雪, 工作人員要先從外面灑水融掉機身的雪, 起飛時間延誤了一小時, 這還是第一次遇到.

    回覆刪除